dimarts, 18 d’octubre de 2016

CLAUS PER UN BON ESMORZAR


Bona tarda rutaires!

Sabíeu que planificar un esmorzar consistent és fonamental abans de sortir de ruta?

En el post d'avui us volem donar alguns consells claus alhora de preparar l'esmorzar si hem de fer muntanyisme, doncs cal un esmorzar compost per aliments rics en diferents nutrients que ens aportin l'energia necessària per a l'esforç físic que realitzarem.

Sobretot cal que hi abundin els hidrats de carboni, aquests nutrients els trobem en aliments com el pa, els cereals o les galetes, que podem acompanyar amb melmelada, fruits secs, mantega o margarina, pernil, formatge, etc. Una bona manera de completar l'esmorzar seria també incloure algun làctic com la llet o el iogurt... i no oblideu menjar alguna fruita o suc, que aporti vitamines i minerals.

Durant la ruta, també és útil anar menjant de tant en tant (amb moderació) per exemple fruits secs perquè així anem incorporant les energies suficients. Pel que fa la beguda, es recomana beure en petits glops però molt freqüents.

Ah! I és molt important no prendre alcohol abans o durant l'expedició, i si podeu també eviteu fumar!

Esperem que us siguin útils aquests consells rutaires!

ENRUTA'T!

FONT: DOMINI PÚBLIC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada